כירופרקטיקה שאלות ותשובות

 

 כירופרקטיקה: בריאות לכל הגוף, בריאות לכל משפחה.

     כיצד תינוקות מפיקים תועלת מטיפול כירופרקטי?

האם יש להם כאבי גב תחתון?

ממש לא – ובכל זאת תינוקות זקוקים לטיפול כירופרקטי כדי להבטיח שמתח ולחץ בלידה

לא פגעו בעמוד השדרה ומערכת השברירית של מבנה השלד. לחצים אחרים יכולים לנבוע מנפילות –

לפי הסטטיסטיקה כמעט חצי מכל התינוקות נופלים מגובה (שלחן טיפולים , מיטה). טיפול כירופרקטי יעזור להבטיח חסינות טובה יותר מפני מחלות ויכולת טובה יותר לפלוט רעלנים. תיקון של תת-תזוזות  עשוי לתמוך הבראת התינוק בקלות ובמהירות רבה יותר.

נרשמו מקרים רבים בהם כירופרקטיקה עזרה לילדים  מקרים של אסטמה, קוליק, קשיי הנקה, דלקות אוזניים, הפרעת ספקטרום האוטיזם, הפרעות ראייה ושמיעה, ומצבים נוירולוגיים – בכל מצב, טיפול כירופרקטי עוזר לגדל ילדים בריאים ושמחים.

כיצד ילדים מפיקים תועלת מטיפול כירופרקטי?

ילדות זוהי תקופה של הרבה נפילות, מעידות ואפילו טראומות. טראומה רגשית או כימית (רעלים) שחווים בילדות מוקדמת יכולה לגרום לתת-תזוזות המשפיעות על אברים פנימיים, על בריאות נפשית, ועל כוח ואיזון עמידות כללית בפני מחלות. כירופרקטיקה עוזרת לילדים להיות בריאים באופן טבעי. גם ילדים, כמו תינוקות ופעוטות, זקוקים לבדיקה כירופרקטית תקופתית על מנת לגדול בריאים ומאושרים.

כיצד תלמידים מפיקים תועלת מטיפול כירופרקטי?

טיפול כירופרקטי משחרר לחץ מהמוח וממערכת העצבים, ומגביר את כושר הריכוז, משך הריכוז וכך משפיע על ציונים והתנהגות בין אישית. כירופרקטיקה הוכחה כמגדילה את מנת המשכל, עוזרת לקואורדינציה ולהערכה עצמית ומיטיבה את תפקודי הגוף. בכל בעיה בריאותית, כירופרקטיקה תעזור לתלמיד לשפר את יכולתו להירפא באופן טבעי.

כיצד המבוגרים מפיקים תועלת מטיפול כירופרקטי?

לחץ פיזי, רגשי וכימי מצטברים ככל שאנו מתבגרים. על מנת להפיק יותר אנרגיה, תפקוד טוב יותר של המערכת החיסונית, מערכת העיכול והסילוק, מערכת הלב וכלי הדם, ומערכות אחרות בגוף, זקוקות קבלת הוראות ללא חסימות. בדיקה תקופתית אצל כירופרקט היא חיונית לחיים בריאים יותר. כירופרקטיקה תומכת בחיים ללא חסימות הנגרמות עליזי תת-תזוזות – עיוותים מבניים שמפריעים לזרימה אנרגטית ותקשורת עצבית .

כיצד נשים מפיקות תועלת מטיפול כירופרקטי?

לאזור האגן זורמת אינפורמציה עצבית אינטנסיבית. השחלות, הרחם, החצוצרות, הכליות, בלוטת יותרת הכליה ואברים פנימיים אחרים, כולם זקוקים לאספקה עצבית סדירה על מנת לתפקד היטב. מחקרים קליניים מוכיחים שכירופרקטיקה עוזרת לנשים במצבים של כאבים ואי נוחות במחזור, מחזור לא סדיר, תפקוד מיני, פוריות וגיל המעבר.

כיצד טיפול כירופרקטי עוזר בהריון ואחרי לידה?

אם נגדיר קבוצה אחת באוכלוסיה שלה הכי חשוב טיפול כירופרקטי, זו הקבוצה של נשים הרות.

הריון משנה את האיזון של הגוף ויכול לגרום לעיוותים יותר חמורים, לכאב ותשישות.

כירופרקטיקה יכולה  לעזור להבטיח שהגוף באיזון, שהאגן במנוחה ופתוחה  לאפשר לעובר המתפתח מרווח מקסימאלי להתפתחותו. מחקרים קליניים מראים שמצג עכוז ניתן לתיקון בהפיכת העובר למנח בריא, כתוצאה מתהליכי איזון כירופרקטיים  לאגן. מחקרים מראים כיצד כירופרקטיקה תומכת ועוזרת בהנקה ושיבה למצב הגוף טרום ההריון.

כיצד טיפול כירופרקטי עוזר לביצועים בספורט?

אתלטים מצליחים בכל העולם, סומכים על כירופרקטיקה שתשמור על איזון הגוף שלהם, על מערכת עצבים בריאה, ועל ביצועי השרירים במיטבם. כירופרקטיקה יכולה לתמוך במניעת פציעות ספורט וגם לעזור לשחקן פצוע לחזור להתחרות במהירות רבה יותר. וודאי שאינך חייב להיות ספורטאי אולימפי כדי להגיע לכירופרקט; כל מי שגופו משמש אותו רוצה שהגוף יהיה בשיא פעילותו.

כיצד  קשישים מפיקים תועלת מטיפול כירופרקטי?

הקשישים באוכלוסיה הם נוטלי התרופות (סמים) הגדולים באוכלוסיה. אין זה נדיר שלקוחים תרופות רבות וסובלים מתגובות בין תרופתיות מסוכנות. לעתים קרובות אנשים לוקחים תרופות שהאינטראקציה ביניהן יכולה לגרום ליותר נזק.  כירופרקטיקה מאפשרת אלטרנטיבה ללא תרופות לאוכלוסיה שנוטלת יותר מדי תרופות. מדוע? כי הגוף עצמו הוא בית המרקחת הגדול בעולם, ויוצר כל סם וחומר כימי שהגוף זקוק לו לתפקוד מרבי.. כירופרקטיקה מאפשרת "להדליק" את בית המרקחת הפנימי!

בסכום

תינוקות, קשישים וכל מי שביניהם זקוקים למבנה ומערכות בריאים, חופשיים מחסמים ולחץ עצבי.

כירופרקטים מיומנים במיוחד באיתור ותיקון של כל העיוותים הקטנטנים שמפריעים לאנרגיה ולהוראות שמעבירה מערכת העצבים בכל הגוף. עיוותים אלו נקראים תת-תזוזות, והם יכולים להתהוות כתוצאה ממתח פיזי, רגשי או כימי (רעלנים וכו).

הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שרב התת-תזוזות הללו אינם יוצרים כאב. יתכן שיש לך הרבה עיוותים כאלה ואינך מרגיש דבר.

כירופרקטים מבלים אלפי שעות ללמוד כיצד לאתר ולתקן את העיוותים גורמי המחלות הללו בגופכם.

כדי שתקופת ההיריון, הינקות, הילדות, ההתבגרות והבגרות שלך יהיו בריאים יותר, שמור את גופך ללא תת-תזוזות, קבע עם הכירופרקט שלך בדיקות תקופתיות.

קרדיט: ד"ר טד קורן, פילדלפיה 001-800-537-3001