בעמוד זה תמצאו תשובות לשאלות הנוגעות לפעילות המרכז המרכז הישראלי לכירופרקטיקה, פעילות המרפאות והטיפול.
שאלות ותשובות בנושא כירופרקטיקה ניתן למצוא בעמוד הזה

כירופרקטיקה עוסקת בכל התחומים שקשורים לעמוד השידרה, למערכת העצבים שמובילה ממנו ומתקשרת דרכו, בין המוח וכל איברי הגוף.
תועלות הכירופרקטיקה: שיחרור לחצים מצטברים מעמוד השידרה, שיפור והפעלת אנרגיית החיים, שיפור הריכוז, שיפור תפקודי המוח, שיפור הנשימה, שיפור תפקודי המעיים, הגברת אנרגיה, הגדלת טווח התנועה, הפחתת כאבי ראש, הפחתת כאבי צוואר, הפחתת כאבי גב, הפחתת כאבי מפרקים, שיפור בתנועתיות של עמוד השידרה ומפרקי הגוף, בלטי דיסק, פריצות דיסק, לחץ, חרדות, הפרעות קשב וריכוז, דיסלקציה, היפראקטיביות, דיכאון, שיפור התפוקה בעבודה, פגיעות ופציעות ספורט, שיפור דיוק התנועות והחשיבה, צלילות חשיבה, כאבי ברכיים, כאבי כתפיים, הפחתת כאבים לפני ואחרי ניתוחי גב וצוואר, דלקות אוזניים, אוטיזם, פגיעות מוח, כאבי גדילה, כאבי שרירים, לקויות שינה, הקרנות לידיים או לרגליים, כאבי תעלת שורש כף היד, כאבי מרפקים, מרפק טניס, צוואר מוטה קדימה (צבאי) ועוד.
אם יש לכם שאלה ספציפית למקרה המיוחד שלכם, התקשרו אל ד"ר מנדי לשיחת ייעוץ טלפונית בטלפון: 04-63-63-880 או 03-69-11-556.
חשוב לציין שד"ר מנדי עושה בדרך כלל טיפול כבר בפגישה הראשונה, מיד לאחר הבדיקה הראשונה.
אחרי הבדיקה ולפני הביקור השני, הוא בודק את צילומי ההדמייה שלך, ומכין לך הסבר כתוב עם הקשרז למקרה המיוחד של כל נבדקת או נבדק.

טיפול כירופרקטי עולה 300 ש"ח, לאנשים שקונים כרטיסייה אישית של 15 טיפולים כירופרקטיים, העלות היא של 12 טיפולים, חיסכון של 20% * 3,600 ש"ח. עם נסיון של 25 שנים, ככל שממשיכים יותר בטיפול הכירופרקטי, מגיעים לתוצאות טובות יותר, אז פיתחתי שירות של מנויים אישיים, שבו אפשר לשלם מראש על 15 טיפוליים, ובמשך 3 חודשים, להגיע לטיפול עד 3 פעמים בשבוע, או 36 טיפולים ב-3 חודשים, שזה חיסכון של עד 68% לאדם.

לא מנוי אישי או כרטיסייה אישית, הם אישיים.
כשבעל ואישה עושים מנוי או כרטייה ביחד, הראשון משלם את המחיר המלא, והשני מקבל הנחה נוספת של 40% על מחיר הכרטיסייה או המנוי השנייה.
או כשבעל ואישה עושים כרטיסייה או מנוי זוגי, הם מקבלים הנחה של 20% על המחיר הכולל.

מכיוון שלפני הבדיקה, ד"ר מנדי איננו מכיר אותך ואת פרטי המקרה הייחודיים שלך, המתבררים בתשאול ובבדיקה המדוייקים. אחרי הבדיקה ד"ר מנדי מכין את מימצאי הבדיקה שלו, ומקשר בייניהם לבין מימצאי הבדיקות הרפואיות שהבאתם איתכם לבדיקה.
חשוב לציין הבדיקה הכירופרקטית היא מקיפה ואפשר להמליץ על סמך המימצאים שלה, על טיפול כירופרקטי מותאם אישית לכל מטופת או מטופל.
מימצאי הבדיקות הרפואיות, הם כלים נוספים, שד"ר מנדי מתייחס אליהם, רק אחרי שהוא מנתח כירופרקטית את המצב שלכם.
מיצאי הבדיקות הרפואיות, של הרופאים (דוקטורים לרפואה) הם כלי נוסף להבנת הבעיה, חשוב שמימצאי הבדיקה הכירופרקטית לא יושפעו ממימצאים של דוקטורים אחרים (מומחים בתחומם).

חדרה
ימי א, ג', ו-ה': 08:00-12:00
ימי א' ו-ג': 16:00-17:00

תל אביב
ימי ב' ו-ד': 12:00-14:00 16:00-17:00
יום ו': 10:00-12:00

חדרה, האלון 25א', מול בית ספר צפרירים
רמת אביב, ברודצקי 43א', קומה 4, יש מעלית.