טיפול כירופרקטי בכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון גורמים לאובדן של מיליוני דולרים באובדן עבודה, ייצור וסבל לא מסופר, מדי יום. ישיבה או הרמת משאות לא נכונה, מאמץ ייתר, חבלות או שינויים גנטיים בעמוד השדרה יכולים להיות הגורם. יכולים להיות גורמים רבים המעורבים בכאב גב תחתון. כירופרקטיקה היא טיפול בטוח ולרוב יעיל יותר מניתוח.

עצבי תחושה רבים בחוט השדרה, נמצאים במפרקים הבינחוליתיים (Facet Joints), שתי "האצבעות" האוחזות זו בזו, שנמצאות בחלקה האחורי של כל עצם שדרתית (חוליה). המשטח החלק לרוב, שעל פניו מחליק המפרק, יכול להיהפך מחוספס, מגורה ודלקתי.

הטיפול הניתוחי, מסיר פעמים רבות את המפרקים הבינחוליתיים האלו, וחושף את חוט השדרה!

גורם נוסף לכאבי גב תחתון, יכול להיות דיסק בולט (בלט דיסק), שיוצר לחץ על חוט השדרה או שורשי עצבי השדרה הסמוכים. התוצאה היא פעמים רבות הירדמות, עיקצוצים או כאב שמקרין במורד הרגל. צריבה או חיתוך של בלט הדיסק, יכולים להיות פיתרון זמני לבעיה, אך פוגעים לתמיד, ביכולת הדיסק להפריד בין החוליות ולרפד את העצמות הסמוכות. נדיר שדבר זה מטפל בשורש הבעיה המבנית שגרמה לסימפטום.

הגישה הכירופרקטית, היא לעזור לשחזר את התנועתיות הנורמלית והמיקום של עצם השדרה הפגועה, על ידי כיוונונים כירופרקטיים. הפשטות והיעילות של הגישה הזו תועדו בהרבה מחקרים, ועזרו למטופלים רבים להימנע מניתוח מסוכן.

מצאו אם כירופרקטיקה יכולה לעזור במקרה שלך, ותיהנו מהתוצאות הנהדרות, שמטופלים רבים גילו ונהנים מהן.

התחילו עוד היום!

©2000-2003 Bach Talk Systems, Inc.