איך ילדים מרוויחים מכירופרקטיקה

מערכת העצבים כל כך חשובה, שהתא הראשון שמתמחה כשבע שעות לאחר האיחוד של הזרע והביצית הופך למוח ולחוט השדרה!

זה פשוט נס. שני תאים הופכים לארבע והארבע הופכים לשמונה וכן הלאה עד שתשעה חודשים נוצר יצור אנושי מושלם ובא לעולם. הלב הקטן שלו החל לפעום לאחר 24 ימים. העייניים נוצרו לאחר 36 ימים. הנס הזה נמשך בשלמות – אלא אם הייתה הפרעה וזו הסיבה שילדים מרוויחים מטיפול כירופרקטי לפני שהם נולדים בכך שמערכת העצבים של אימם, אינה סובלת מהפרעות וחסימות עיצביות עקב תת תזוזות חולייתיות.

עם ההריון, באים שינויים הורמונליים, שינוי בחלוקת המשקל וגמישות של ריקמת החיבור. לחצים חדשים מורגשים על ידי הגב התחתון והאגן. נשים רבות דיווחו שההריונות שלהן היו קלים יותר ושזמני הלידה היו קצרים יותר, כאשר הן עברו טיפול כירופרקטי.

הורים רבים רואים שיפור מיידי

אנחנו מעודדים הנקה. דרך נוחה זו של הזנה מתאימה באופן מושלם לצרכים התזונתיים של ילד/תך ומוכח שזה גם מעצים את תפקוד מערכת החיסון שלו/ה. רבות מחבלות השדרה שקרו בילדות הופכות להיות יותר בעיות קשות לתיקון בהמשך חיי הבגרות. הבריאות שלכם ושל תינוקכם קשורים זו בזו בדרך מיוחדת. הבטיחו שמערכת העצבים שלכם חופשייה מתת תזוזות במהליך תקופת גדילה מהירה זו.

אפילו תהליך הלידה המודרני המקובל יכול להפעיל לחץ רב על השדרה של הוולד. אמנם פגיעה מלידת מלקחים פחות נפוצה כיום, לידת ואקום וידיים נמרצות יכולים לגרום לנזק רב יותר מהמשיכה ומסיבוב השדרה העדינה של הולד. תינוקות רבים סובלים התכווצויות בטן (קוליק), בכי בלתי מוסבר, חוסר תיאבון, דלקות אוזנים תכופות או סימנים אחרים של בריאות לקויה. בדיקה כירופרקטית הכרחית על מנת לקבוע אם ארעה פגיעה שדרתית בתהליך הלידה. אז, אם יש צורך, ניתן כיוונון עדין ומחזק חיים. עם לא יותר לחץ מהדרוש לבדיקת הטריות של עגבניה, אפשר להפחית לחץ עיצבי ותת תזוזות. כמעט כבמטה קסם, רואים הורים רבים שיפור בבריאות ובאיכות החיים של התינוק/ת שלהם.

בהמשך, בדיקות שדרה שגרתיות עוזרות לפקח על התפתחות השדרה כשהתינוק/ת מתישב/ת, תומך/כת בראש, לומד/ת לזחול ועשה באומץ את הצעד הראשון. מומחים רבים מאמינים שבעיות שדרה בלתי מתוקנות במהלך שלבי ההתפתחות המוקדמים גורמים לתת תזוזות כרוניות, קשות לתיקון שנראות בבגרות.

לצערינו, מתעלמים מהרטבת לילה ומכאובי וכאבי ילדות רבים כ"כאבי גדילה" או רק "כשלב התפתחותי שהתינוק/ת עובר/ת". זהירות כאבים ומכאובים בכל גיל הם סימנים שמשהו אינו פועל כשורה. תת תזוזות יכולות להיות מעורבות בבעיה. ללא יכולת לדבר, תינוקות רבים מכריזים על בעיות השדרה שלהם בדרך היחידה שהם מכירים.

כשאתם מחליטים לגבי הטיפול הבריאותי של ילדיכם ומתמודדים עם נושא האנטיביוטיקה, חיסונים והשימוש הגובר בסמים משני התנהגות, התייעצו עם כירופרקט. בקשו את מירב המידע וקבלו החלטה מושכלת, המבוססת על יידע. קודם כל הבטיחו שלילדיכם תהיה האפשרות הטובה ביותר להיות הכי טוב/ה שהוא/יא יכול/ה על ידי שמירה על מערכת העצבים שלו/ה חופשית מתת תזוזות.

במקום להשתמש בכיוונונים למבוגרים, תהליכי כיוונון עדינים מותאמים לצרכיהם המיוחדים של כל ילד וילדה.

איך יכול משהו טבעי כמו הלידה לגרול לתת תזוזות? 

לידה היא תופעה טבעית. מה שעשינו לתהליך הלידה שהופך יותר ויותר בעייתי. בבתי חולים מתייחסים ללידה פעמים רבות, כמו למחלה. כניסתם של תינוקות רבים לעולם מלווה פעמים רבות בירידה משמעותית של טמפרטורת הגןף, רעשים חזקים וחוסרי רגישות אחרים. נתינת תרופות או הרדמה יכולות לגרום נזק משמעותי לוולד.

האם רופא/ת הילדים שלי י/תמליץ על טיפול כירופרקטי לילדי? 

קודם כל, אינכם צריכים את המלצתו של איש על מנת להתייעץ כירופרקטית לגבי בריאותו/ה של ילדיכם! רופאים תרופתיים (מדיקלים) המעודכנים במחקרי הילדים הכירופרקטיים, מתחילים להבין את הערך הרב של טיפול טבעי, נטול תרופות זה לבריאות טובה יותר.

האם הכיוונונים יפגעו בילד/ה שלי? 

זוהי דאגה נפוצה בקרב הורים שחוששים שילדם יעבור כיוונון דומה לזה שהם מקבלים. הכיוונון הכירופרקטי מותאם לכל אחד ואחת, לגודל הגוף ולבעיית השדרה המיוחדת, לשדרה של תינוק, רק לעיתים רחוקות יש את אותו כיווץ השרירים כמו למבוגר. דבר זה הופך את הכיוונון הכירופרקטי לילדים מאוד עדין, נוח ויעיל.

בטוח וטבעי

כירופרקטיקה היא גישה קבוצתית לבריאות טובה יותר. כשתרגיש/י תוצאות, ספר/י ליקיריך ןלקרוביך. הסבר/י איך מיליונים נהנים מהקלה ובריאות טובה יותר משיקום הבריאות עמוד השדרה ומערכת העצבים שלהם עם טיפול כירופרקטי טבעי ובטוח.

מקורות:

  • Spinal Decay, Patient Media Inc. 2001 +(800)486 2337 +(719)488 6663
  • Burn, L., A Manual of Medical Manipulation, Kluwer Academic Publication, 1994.
  • Calliet, Rene, M.D., Neck and Arm Pain, 3rd Edition, F.A. Davis Co., 1991: 87-123.
  • Davis, C.G., Rear End Impacts: Vehicles and Occupant Response, Journal of Manipulative and
  • hysiological Therapeutic, 21(9): 629-639, 1998.
  • Foreman, S., Croft, A., Whiplash Injuries: The Cervical Acceleration/Deceleration Syndrome. William and Wilkins, 2nd Edition, 1995.
  • Frymoyer, J.W., M.D. (editor), THE Adult Spine: Principles and Practice. 2nd Edition, Lippincot – Raven, 1997: 1235-1243.
  • Gazdar, W..M., D.C., Taking Your Back To The Future: How to Get Pain Free Back and Total Health with Chiropractic Care. 2ns Edition, John Muir Chiropractic Center, Walnut Creek, CA, 1997: 47-52.
  • Gunzburg, R., Szpalski, M., Whiplash Injuries: Current Concepts in Preventions, Diagnosis and Treatment of the Cervical Whiplash Syndrome, Lippincot – Raven, 1998.
  • White, A., Panjabi, M., Clinical Biomechanics of the Spine, 2nd Edition, J.B. Lippincot Co. 1990: 229-234.
  • Yochum, T., D.C., D.A.C.B.R., Rowe, L. D.C., D.A.C.B.R., Essentials of Skeletal Radiology, William and Wilkins 1996; 1: 680-689.