טיפול כירופרקטי בהפרעות קשב וריכוז

על הפרעות קשב וריכוז

יותר ויותר ילדים בימינו סובלים מהפרעות קשב וריכוז. זה מדהים שלעיתים הילדים האלו נראים כל כך אינטליגנטים ובעלי תפיסה מהירה ולעיתים נראה שהם פשוט לא מרוכזים ולא מנסים בכלל…

הפרעות קשב וריכוז ADD/ADHD

ADD ו-ADHD – אבחונים כל כך נפוצים מאוד בעולמינו כיום, שהם הפכו חלק מאוצר המילים של כל המורים. אבל האם זו "לקות נפשית" נפוצה כל כך כפי שגורמים לנו לחשוב או להאמין, או שזו אבחנה שגויה? לפני שמתקבלת האבחנה של ADD ו/או ADHD חייבים לשלול מצבים אחרים שיש להם סימפטומים דומים מאוד

עזרה ל-ADHD על ידי כירופרקטיקה

בגיליון של אוקטובר 2004, של הירחון המפוקח (Peer Reviewed) המפורסם, – הירחון לטיפול פיזיולוגי מניפולטיבי ( Journal of Manipulative and Physiological Therapeutics – JMPT), מופיע חקר מקרה של ילד עם ADHD (הפרעות קשב וריכוז עם חוסר שקט – היפראקטיביות), שנעזר על ידי טיפול כירופרקטי.

מטופלי adhd בטפול כירופרקטי

דר' ג'ואל אלקאנטארה, כירופרקט, MPH 1/דר" ג'ית דיוויס, כירופרקט, מנהל המחקר, האגודה הבינלאומית לכירופרקטיקה (International Chiropractic Association), מדיה, פנסילבניה, ומרפאה פרטית לכירופרקטיקה, סאן חוזה, קליפורניה. מרפאה פרטית לכירופרקטיקה, סיינט פול, מינסוטה. 

מספר אמיתות חדשות על ADHD

וקטורים, מומחים לבריאות נפשית (מנטאלית) ומחנכים, לא פעם אומרים דברים בלתי מוכחים לגבי הפרעות קשב וריכוז עם חוסר שקט – היפראקטיביות (ADHD). אותם מומחים אומרים גם דברים לא נכונים לגבי התרופות שאמורות לטפל ב-'ADHD'.

הפרעות קשב וריכוז וריטלין

"הילד בן 14 והוא אחד המקרים החמורים ביותר של הפרעות קשב וריכוז (ADD) שאי פעם ראיתי, כרופא ילדים. הוא קופצני, ישנן כל הזמן תנועות ידיים, נענוע רגליים ותיפוף אצבעות. מפריע יותר שהוא אינו מקשיב לאף מבוגר שמנסה לדבר איתו, דבר ששם אותו בסיכון גבוה לעוף מבית הספר.